сряда, 11 февруари 2009 г.

James P. Blaylock - The Elfin Ship (1)

Най-сетне, след доооста време, подхванах отново тази книга. Първият път се опитах да я чета направо в електронен формат от един 2 и нещо инчов дисплей… трагична истария.

Забавното е, че изпитах особена гордост, когато този път подминах онова място, до което бях стигнал при предното четене. Да… няма такова нещо като разгръщането на хартиени страници. :)

---

Определено ми доставя голямо удоволствие да чета текста. Няма да задълбавам в описания на стила на автора, харесвам го, това е. Но… мда, може би най-приятното откритие беше, че в тази книга има това, което очаквах да намеря и да ме зарадва. Светът, героите, действието, всичко е просмукано от същия мироглед, от същите възприятия, които толкова харесах в “Последния сребърник” и в “Хартиени дракони”. Да, тези два текста безпоглешно ме насочиха към Блейлок и определено той ми е от любимите автори. Няма връщане назад :) Ще има още да книги да търся и разпечатвам/купувам. Материал много – Блейлок е достатъчно плодовит автор, че да задоволи очакванията за читателското ми бъдеще :)

---

Една по-конкретна забележка само за “The Elfin Ship”. И тук както в “Последния сребърник” може лесно да се проследи храната. Ужасно е интересно като инструмент и ефект :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар